Berapa Harga Vivix Shaklee & Berapa Cepat Kesannya?

Salam, sejak abam publish entry set kesuburan shaklee aritu, berbagai-bagai pertanyaan yang datang, antaranya

  • Berapa harga vivix shaklee
  • Berapa isi vivix shaklee
  • Rasa vivix macam mana
  • Berapa cepat kesannya
  • Ada kesan sampingan tak
  • Tahan berapa lama

Memang pertanyaan tentang harga vivix shaklee adalah yang tertinggi. Untuk ketahui harga vivix shaklee, sila lihat dibawah pos ini. Namun abam juga nak jawab persoalan diatas. Ok ikutkan abam membeli 2 botol vivix shaklee. Namun abam cuma makan sebotol yang dikongsi berdua dengan isteri. Sebotol lagi, abam beri pada makcik di kg yang mendapat sakit kencing manis dan hampir nak kena potong kaki akibat kencing manis.

Syukur Alhamdulillah, makcik abam juga mendapat kesan kebaikan mengambil vivix. Untuk pengetahuan, lepas 3 hari makcik abam terima vivix, beliau ada call ucap terima kasih sambil follow up nak makan apa lagi. Sebab katanya memang bertenaga dan condifennya nak berenti makan ubat doktor. Abam nak tegah tak boleh juga, sebab memang ikut perangai arwah emak abam. Dah adik beradik katakan, perangai dan perwatakan masa sakit pun sama. Tapi abam tak mau komen sangatlah, sebab cubit peha kiri, peha kanan pun rasa sakitnya. Jadi faham-faham saja lah maksudnya. Baik abam membantu jawab soalan-soalan orang tentang vivix shaklee ni.

Berapa Isi Vivix Shaklee?

Vivix ni didatangkan dalam bentuk botol. Dan isinya adalah cecair “Jus Blueberry + Extrak Resveratrol“. Jumlahnya 150ml. Nampak macam sikit je waktu beli dulu. Tapi memang tahan sebab bergantung kepada cara mengambilannya.

Sesudu Sehari – Sebab abam tengok macam sikit, betul ke boleh tahan sebulan ?

So abam confuse juga beza sudu teh dan sudu makan. Abam ambil guna sudu teh, iaitu sudu kecil. Dan lepas tu abam tengok di youtube, sebenarnya sudu besar yang biasa buat makan. Tapi waktu tu abam dah beberapa hari makan shaklee vivix ni, jadi memang abam rasa sesudu kecil dah memadai. Makcik pun abam cakap sesudu kecil.

Mujur masa datang kelas Dr Haresh bercakap tentang kesan pemulihan vivix. Ada SID yang melaporkan, ada pelanggan yang alami kesan sampingan yang lebih teruk. Jawapan Dr Haresh,

Ini kerana kesan vivix shaklee sangat kuat. Jadi pastikan ambil dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk melihat kesan tindak balasnya.

Kesan Sampingan Vivix Shaklee

Ok masa 1-2 hari abam makan sesudu kecil sebelum tidur abam memang ada rasa kesan baik bermula hari pertama lagi. Ini kerana ia trigger masalah anda dan pulihkannya. Sebahagian besar masalah abam mungkin berkaitan organ dalaman yang abam tak pernah tahu. Abam biasanya akan ada alahan seperti rasa pedih ulu hati jika sesuatu produk yang diambil mempunyai dos terlalu tinggi atau produk itu mengandungi dadah steroid contohnya.

Waktu hari pertama dan kedua, abam memang ada merasa seperti tidak sedap perut dan pedih hulu hati. Namun selepas hari ketiga, masalah itu tidak berlaku lagi. Pendapat abam, ini mungkin kesan sampingan sementara, semasa proses penyembuhan berlaku. Abam memang yakin yang vivix tiada sebarang bahan terlarang kerana syarikat shaklee, produk-produknya di gunakan oleh para atlit di negara USA. Malah sebelum masuk ke malaysia, semua produk shaklee perlu melalui “badan farmasi, kementerian kesihatan malaysia” dan mempunyai KKM. Tambah lagi ia juga perlu melalui proses submission untuk mendapatkan Halal Jakim.

Rasa Vivix Shaklee

Hurmmm.. Pada abam, memang dah jangka yang rasanya pasti masam. Bila abam baca pada label, kandungan gula dalam vivix cuma 2 gram sahaja. Selebihnya masam kelat. Manis memang tak rasa langsung. Bini abam selalu skip makan vivix sebab dia selalu tidur awal dan lupa nak ambil. Abam juga tak pernah miss.

Berapa Cepat Kesan Baik Shaklee Vivix?

Abam ambil untuk tingkatkan kesuburan. Dan isteri pun bagi tujuan yang sama. Namun kesan baik ini ada berbagai-bagai. Ikut jenis penyakit dan tahap seriusnya sesuatu penyakit. Kalau diri abam sendiri, ini merupakan testimoni vivix shaklee abam la ye.

  • Hari pertama mulai rasa bertenaga dan mata menjadi jelas.
  • Hari berikutnya, sikap suka tidur siang hilang sama sekali sebab badan bertenaga
  • Pada minggu kedua (abam rasa) inilah masanya benih sihat abam melekat dan hamilkan isteri.
  • Abam juga ada masalah tak dapat tahan kencing. Tapi lastly vivix habis, masalah tu pun ikut gone.
  • Kalau masalah dalaman yang lain macam masalah alahan yang teruk kalau makan udang dah semakin berkurangan. Dulu sambal belacan sikit je, dah naik biji-biji gatal di kaki. Sekarang kalau 2-3 hari makan sambal belacan baru naik sikit.

Sebotol Vivix Tahan Berapa Lama?

Ini yang menjadi pertanyaan orang ramai dan mereka sering nak tahu tentangnya kerana harga vivix shaklee memang boleh tahan. Pada mereka takut tak berbaloi. Tapi seriusly macam testi abam diatas, memang hampir 2 bulan juga baru habis sebotol vivix. Sebab abam guna sudu kecil saja. Kesan abam jamin, untuk masalah macam kanser, stroke memang ambil masa. Sebotol cukup untuk nampakkan kesan baiknya. Untuk rawat terus sesuatu masalah ia perlukan lebih sebotol.

Sebabnya masalah berkaitan organ dalaman biasanya kerana proses pembinaan sel yang lengkap adalah lebih lama antara 90 ke 120 hari. Iaitu 3 bulan ke 4 bulan. Kalau kulit badan, proses kulit kita mati dan sel kulit baru tumbuh cuma ambil masa 21 hari atau 3 minggu. Beza kalau ambil produk kecantikan yang biasanya 7 hari dah nampak kulit jadi kemerahan, cukup sebulan macam patung barbie. Ini kerana proses pertumbuhan sel untuk organ terbesar manusia iaitu kulit adalah lebih cepat.

Maknanya bagi pesakit kencing manis yang ingin sembuh sepenuhnya, perlu mengambil sekurangnya 4 bulan berturut supaya proses pemulihan ini berlaku secara berterusan. Jika sebulan makan, seminggu offday. Pastu kejap makan, kejap lupa. Itu yang jadi kesan atau penyakit berulang semula. Kerana organ yang terlibat untuk proses pemulihan ambil masa 4 bulan untuk jadi satu organ yang baru dan berfungsi dengan baik.

Berapa Harga Vivix Shaklee?

Soalan paling popular ni. Ramai orang terkejut bila di beritahu. Akan tetapi, anda boleh saja beli vivix pada harga ahli. Untuk dapat penjimatan.

Ada beberapa bentuk penjimatan harga shaklee vivix:

  • Beli pada harga ahli, anda jimat 20%
  • Beli 2 botol ke atas, anda dapat percuma keahlian shaklee bernilai RM69
  • Beli 2 botol, anda dapat RM36 cash rebate dimasukkan ke akaun anda bulan berikutnya

Okey harga sebenar vivix shaklee adalah RM503. Tapi dalam laman ni sahaja, kami jual pada harga yang lebih rendah iaitu RM430 sebotol  secara pos atau RM450 Secara COD. .

Jadi beli secara melalui abam adalah lebih menguntungkan, kannn?

Ada cara untuk dapatkan harga yang lebih rendah iaitu RM403. Ini merupakan harga ahli vivix shaklee.

Namun anda perlu mempunyai akaun shaklee, dan no id shaklee. Dengan cara ini, barulah anda boleh beli vivix pada harga ahli. Kos pendaftaran vivix shaklee adalah RM69 atau dengan membeli 2 botol vivix anda terima percuma keahlian vivix. Untuk jadi ahli shaklee, sila daftar shaklee secara online disini.

Untuk Beli Vivix Shaklee Sila Semak Cara Belian Sekarang!

Vivix Shaklee

RM430.00RM503.00

Harga vivix shaklee adalah RM430 sebotol Pos Laju. COD KL, PJ, Cheras, Bangi RM450. Wasap 011-3333-3207 Untuk Beli Vivix Shaklee.

Categorized in
Quantity

Vivix Shaklee digunakan dalam berbagai set sebagai “penawar boost” yang memberi kesan sangat cepat kepada penggunanya. Ada juga penyakit yang dirawat hanya menggunakan Vivix Shaklee:

  1. Kencing Manis
  2. Darah Tinggi
  3. Stroke
  4. Jantung
  5. Kanser
  6. Asma
  7. Kesuburan
  8. Bersalin
  9. Mengandung
  10. Kurus
  11. Kecantikan
  12. Kesihatan Kanak-Kanak
  13. Kolestrol
  14. Sakit Lutut
  15. Denggi

Ada banyak lagi kegunaannya. Boleh semak dan bertanya terlebih dahulu sebelum beli. Sesuai untuk topup belian vivix shaklee.

Harga Vivix Shaklee RM503. Offer Kami RM430 Pos Laju

Cara Beli 1 : Belian Secara COD

Lokasi COD : KL, Petaling Jaya, Cheras, Bangi, Bandar Sri Putra

Hubungi Azham 011-333 33 207

COD Kami RM450 Sebotol

+++++

Cara Beli 2 : Beli Secara Pos Laju

Belian Secara “Bank In” – Hantar Dengan Pos Laju Max 3 Hari Terima.

Bayar ke : Mohamad Azham Zanal

Maybank : 164472272394

Selepas bayar, sila Whatsapp/SMS detail berikut

  1. Nama, Alamat, No Telefon Penerima
  2. Ambil Gambar Resit. Whatsapp atau SMS

Hantar Detail Bayaran Ke 011-3333 3207

+++++

Cara Beli 3 : Beli Vivix Shaklee Guna Kredit/Debit Card

Belian dilakukan sepenuhnya di laman web shaklee, Klik Butang “Buy Now”

 

RM36 anda dapat apabila anda buat belian guna id shaklee anda. Ianya akan di bank in ke akaun anda pada setiap 15hb. Ini merupakan cash rebate yang anda terima bagi belian 2 botol vivix shaklee. Harga vivix shaklee untuk 2 botol harga member adalah RM806 sudah melayakkan anda menerima keahliah shaklee percuma. Jangan berlengah lagi, dapatkan vivix shaklee anda sekarang.